Як створювалась шафа, Частина третя

У двох перших частинах ми подивилися на технологічний процес від візуалізації до заготовки масиву, листового металу та набору шпону, поїхали далі - від пресування до шліфування.

Існує три варіанти пресування (іншими словами - "приклеювання"): гаряча холодна вакуумна Кожен з них використовується в конкретному випадку - в залежності від того, яку деталь необхідно виготовити. Для рівної площини використовують гарячий прес, для виготовлення деталей складної форми - холодний, для деталей гнутих або радісних - вакуумний. До речі, у нас в цеху працює найбільший вакуумний прес в Харкові, що дозволяє нам виготовляти радісно і гнуті деталі практично будь-якого розміру.

img
img

В даному випадку у нас є кілька радісних деталей (пілястри), саме для них використовується холодна пресування.

А ось деталі декору пілястр НЕ шпонова. До речі про елементи декору. Всі вони - дерев'яні, фарбовані під бронзу. Коштують вони дешевше, ніж аналогічні з бронзи або міді, а виглядають, прямо скажемо, не гірше. У тих випадках, коли такі деталі не мають конструктивної функції, не несуть додаткове навантаження, а грають виключно декоративну роль, ми часто рекомендуємо клієнтам використовувати саме такий варіант - фарбованого дерева, щоб не здорожувати проект. А іноді - щоб ще і не збільшувати вагу вироби (коли мова не про стаціонарно встановленому шафі, а, скажімо, про комоді або тумбі, тобто, предмет, який, теоретично, ви можете захотіти пересунути). Начальник виробництва, Сергій, здійснює вибірковий контроль якості запресованих деталей.